ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ/ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Γενικά
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-startoys.gr παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών και γενικών απεργιών, σε ώρες παράδοσης των συνεργαζόμενων ταχυμεταφορικών εταιριών. Από τις παραπάνω ημέρες και ώρες παράδοσης εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες δε μπορεί να ανταπεξέλθει η ταχυμεταφορική εταιρία για δική της υπαιτιότητα.

Τιμές
Οι τιμές που αναγράφονται είναι οι τελικές τιμές λιανικής, δηλαδή συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α. Το www.e-startoys.gr διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των πελατών. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, ο πελάτης κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος που παρήγγειλε θα καταβάλλει το τίμημα, το οποίο αναγραφόταν κατά το χρόνο της παραγγελίας.

Ολοκλήρωση/Επιβεβαίωση παραγγελίας

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης θα λάβει από το www.e-startoys.gr μέσω email την επιβεβαίωση και τον αριθμό της παραγγελίας.

Ακύρωση της παραγγελίας

(Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να ακυρώσει την παραγγελία του θα πρέπει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω email στο www.e-startoys.gr  είτε από σταθερό τηλέφωνο ή από κινητό στο 210 5751877 Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραγγελία ενδέχεται να ακυρωθεί με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής.

Τροποποίηση της παραγγελίας

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του, πριν την ολοκλήρωση αυτής, και να επιλέξει άλλα προϊόντα.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν που παρήγγειλε ο πελάτης δεν είναι διαθέσιμο, τότε το www.e-startoys.gr θα επικοινωνήσει μαζί του μέσω email ή/και τηλεφώνου, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να τον ενημερώσει για το πότε πιθανολογείται η παράδοσή του ή και ακύρωση αυτής. Εάν ο πελάτης θεωρεί ότι το χρονικό διάστημα παραλαβής του προϊόντος δεν τον ικανοποιεί, δύναται να ανακαλέσει την παραγγελία του εν λόγω προϊόντος, ενώ η τυχόν λοιπή παραγγελία του μπορεί να εκτελείται κανονικά.

Παράδοση προϊόντων

Σε περίπτωση που η αγορά έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας για τη διασφάλιση του κατόχου αυτής, η παράδοση των προϊόντων γίνεται μόνο στον αγοραστή, ο οποίος θα πρέπει να παραλάβει την παραγγελία του αυτοπροσώπως επιδεικνύοντας την πρωτότυπη ταυτότητα ή το διαβατήριό του και την πιστωτική του κάρτα. Απαγορεύεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο εκτός κι αν ο αγοραστής το έχει εξουσιοδοτήσει εγγράφως. Στην περίπτωση της έγγραφης εξουσιοδότηση, προς τρίτο πρόσωπο ο εξουσιοδοτούμενος θα πρέπει να επιδείξει τα παραπάνω έγγραφα (Αστυνομική Ταυτότητα, Εξουσιοδότηση) προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση των προϊόντων που έγινε μέσω της πιστωτικής κάρτας.

Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση:

Όταν η παραγγελία σας ξεπερνά τα 50€ δεν χρεώνεστε με μεταφορικά έξοδα, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. Για παραγγελίες κάτω των 50€ τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται στα 3€.

Έξοδα αποστολής/Αντικαταβολής

Ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής (μέσω πιστωτικής κάρτας ή με αντικαταβολή), τυχόν έξοδα αποστολής και διαχείρισης αντικαταβολής βαρύνουν σε κάθε περίπτωση τον πελάτη-αγοραστή και εξοφλούνται από τον τελευταίο στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας κατά την παράδοσηπαραλαβή των προϊόντων.

Το www.e-startoys.gr συνεργάζεται με την εταιρία ACS για την μεταφορά των προϊόντων.

Χρόνος αποστολής: 1-2 ημέρες για αποστολές εντός Αθήνας, 2-3 ημέρες για αποστολές σε οποιοδήποτε άλλο σημείο εντός Ελλάδας. 1-5 ημέρες για αποστολές σε δυσπρόσιτες περιοχές. Οι παραδόσεις γίνονται σε εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Κόστος: Έξοδα αποστολής 3€ για αποστολές με βάρος έως 3 κιλά. Η χρέωση για κάθε επιπλέον κιλό διαμορφώνεται στο 1€ για όλη την Ελλάδα. Το κόστος για την υπηρεσία Αντικαταβολής είναι 2€.

Παραλαβή από τον χώρο μας: Μπορείτε επίσης να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το χώρο μας (Λεβιδίου 14 Β, 2ος όροφος, Περιστέρι Αττικής, 12132) χωρίς καμιά επιβάρυνση εξόδων αποστολής. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά.

 

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ-ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα. Το www.e-startoys.gr συνεργάζεται με την εταρία ACS για την μεταφορά των προϊόντων στην οποία προωθεί τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής και τηλέφωνο έτσι ώστε να καθίσταται εφικτή η παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών.

Για ογκώδη αντικείμενα που θέλετε να σας παραδώσουμε, η αποστολή γίνεται αποκλειστικά με πρακτορείο μεταφορών το οποίο δεν δέχεται σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Σε αυτή την περίπτωση o τρόπος πληρωμής είναι μόνο πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τράπεζα ή paypal. Τα μεταφορικά είναι δωρεάν αν το ποσό της παραγγελίας ξεπερνά τα 50€. Σε περίπτωση που εξακολουθείτε να επιθυμείτε παράδοση με εταιρία ταχυμεταφορών, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση που προκύπτει από τον όγκο της παραγγελίας (ο όγκος προσδιορίζεται ανάλογα με τη σχέση τιμής και όγκου προϊόντος), η οποία θα σας γνωστοποιηθεί πριν την εκτέλεση και αποστολή της. Η παράδοση των προϊόντων με πρακτορείο μεταφορών, γίνεται επί πεζοδρομίου στην διεύθυνση που έχει δηλωθεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1. Το προϊόν έχει ήδη εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, www.e-startoys.gr θα επικοινωνεί με τον πελάτη προκειμένου να τον ενημερώσει και να του παράσχει κάποια εναλλακτική λύση.
  2. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας του πελάτη. Στις περιπτώσεις αυτές, και εφόσον είναι εφικτό, το www.e-startoys.gr θα επικοινωνεί το ταχύτερο δυνατό με τον πελάτη, προκειμένου ο τελευταίος να δηλώσει εάν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας υπό αυτές τις συνθήκες.
  3. Όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία του πελάτη (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, σε σχέση με την πληρωμή του, κοκ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω email επικοινωνία με τον πελάτη επειδή π.χ. τα στοιχεία που καταχώρησε ο πελάτης δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
  4. Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι).
Back to Top